Taksoo Group

مشاوره زنان زایمان مامایی

Taksoo Group

مشاوره زنان زایمان مامایی

Taksoo Group

مشاوره زنان زایمان مامایی.
مشاوره بلوغ، مشاوره ازدواج،مشاوره بارداری٬مشاوره یائسگی.ماما همراه.برگزاری کلاس آمادگی برای زایمان.یوگای بارداری.ماساژ نوزاد.ورزش های پس از زایمان.مشاوره تعیین جنسیت.افزایش هوش جنین.

بایگانی

مسمومیت بارداری

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۲۵ ب.ظ | عاطفه ربانی | ۰ نظر

مسمومیت بارداری و علائم آن:

 مسمومیت بارداری یکی از بیماری هایی است که در سه ماهه دوم و سوم بارداری بسیار شایع است . توجه داشته باشید که علائم شایع این بیماری یکی از مهمترین زنگ های هشدار برای مادران باردار محسوب می شود و نیاز است تا در صورت مشاهده آن فورا به پزشک تحت مراقبتتان مراجعه نمایید.
علائم شایع مسمومیت بارداری

1-فشار خون

2- ورم اندام‌ها به خصوص ورم پا

3- وجود پروتئین در ادرار

4- تهوع و سرگیجه

در مراحل پیشرفته تر مسمومیت در بارداری، در صورتیکه این بیماری جدی گرفته نشود، جنین از رحم مادر خارج می شود و جان او به خطر می افتد. توجه داشته باشید هکه مسمومیت خطر جدی برای مادر را به همراه خواهد داشت و ممکن است سبب به کما رفتن مادر شود. زمانی که فشارخون ۱۴ روی ۹ باشد در واقع زن باردار یکی از علایم مسمومیت بارداری خفیف را داراست. در صورتیکه فشار خون زن باردار حدودا ۱۴ روی ۹ باشد و یا نسبت به فشار خون همیشگی‌اش تا ۳ عدد بالاتر باشد، همینطور هم زمان با آن همراه با ادرار پروتئین دفع کند مسمومیت بارداری خفیف آغاز شده است و باید آن را با مراجعه به جراح زنان و زایمان کنترل نماید. 
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

  • عاطفه ربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی